FUCKING ANOING!
"Everybody is a fuckin asshole" siltä musta tuntuu kokoajan....oon ihan kateelline mun systerille ku sill on sen huoneen oves lukko...mull ei...mun mutsi ja isäpuoli Vesa käy tääl kokoajan...ja ne vaa sitte urkkii "Mitäs sä teet" "kukas toi on" "milläs sivuilla sä oikee oot" vituttaa!!!....koulus sentää kukaa ei nii paljoo vittuile...meiän luokal on onneks hyvä luokkahenki..tai sit ei....mull onneks on tyttöystävä joka ymmärtää mua...ja mä sitä....en tiiä miks se alko ylipäätään mun kaa ku oon nii vitun ruma....mut anyways.... mä rakastan sitä....ja toivottavasti se mua..
