Unohin päivitellä näit sivuja....AI SAATANA,repäsin vahingos finnin auki =(...nii...takas asiaan...;nyt o vika päivä viikonlopusta...pitäis varmaa tehä jtn muutaki ku pelleillä koneella....mut..anyways....MUL ON TYLSÄÄ
kertokaa mull mtä voisin tehä...

Kommentit