Kirjaudu
tiistai, 19. helmikuu 2013
IHANA SUU <3
Mun mutsi sanoo et mä moshaan liikaa...
Ma Favortite Bands:
SlipKnot
Disturbed
Children of Bodom
Lamb of God
Dimmu Borgir
Eluveitie
Soilwork
System of Down
KoRn
10 Masked Men
Bullet for My Valentine
.........Et metalilla mennää
Otin Saagan pohjan ja editoin sitä vähä....sori...
Favorite Songs:
The Chosen Legacy -Dimmu Borgir
The Nameless -SlipKnot
Freak on Leash -KoRn
One -Metallica
The Night -Disturbed
Redneck -Lamb of God
Sugar -System of Down
Figure Num.5 -Soilwork
Scream Aim Fire -Bullet for my Valentine
Tie My Rope -Children of Bodom
Tämä Blogi on Unbasic Blogi jonne mä heitän kaikkee paskaa mitä mielessä sattuu ny olee..."This is A Motherfucking Invation!"(R.I.P.P=Rest In Peace, Perkele!)
Shit